人気ブログランキング | 話題のタグを見る

hilariousとても面白くて爆笑の

Isnt it hilarious how they think they have some sort of rivalry with the bears? Meanwhile, to bears fans, the lions are a total afterthought in the NFC North.. They are always coming in here comparing their team to our team. But i bet you dont see bears fans going onto their boards.. You know why? because nobody cares about the lions.. The lions are a joke.. A bad team located in one of the worst cities in the country. They are a perenial celler dweller. The lions are irrelevant.

hilarious
とても愉快な、とても楽しい、とても面白い、とてもおかしい、大笑いの、こっけいな、笑いを誘う、浮かれ騒ぐ、陽気な、爆笑させられる、笑わされる、おちゃらけた、おどけた、浮ついた。
by bufbills | 2005-04-11 22:46 | Idiom | Comments(0)
<< balmy狂ってしまうくらい香... Al Lucas=Caroli... >>